♥ - LIKE KAT SINI LAH - ♥

Followers

Friday, October 10, 2014

Apa yang lepas

Aku pernah je, bercinta dengan orang cakap boleh faham kerja aku; boleh faham siapa aku; biasalah nak ambik hati kononnya.

Aku pernah jugak, long distance relationship; pasangan aku bajet cakap boleh tunggu aku; percayakan aku; boleh faham busy aku dgn class, assignment; kerja. Lastlast kan; diaorang tinggal aku. Yang bodohnya, kenapa la buang masa tabur janji janji dengan aku? Takmampu nak tunaikan buat cara takmampu.

Lepastu; bajet aku buat diaorang terluka cerita dekat semua orang. Dia ingat zaman muda zaman utk bercinta je? Nanti kalau tibatiba kita susah; kau takda kerja; kita nak makan apa? Citacita kita dah lah tinggi. Kadangkadang aku dah bahagi masa pun, tak bersyukur.

Kesimpulannya; kalau korang rasa kau nak kejar citacita korang, pilihlah orang yang betulbetul faham, bukan fake nak mampus. Contoh; jantan tu.

No comments:

Post a Comment