♥ - LIKE KAT SINI LAH - ♥

Followers

Thursday, February 13, 2014

Prettylicious Magic Cream Serum L Gluthatione

Hi! Rushing?

Prettylicious magic cream serum l glutathione. My fav cream, siapa yang pernah pakai magic cream dari saya ni? Haa haa, cepat angkat tangan! Lol, sebab apa saya suka sangat cream saya dari saya sendiri ni? Semua sebab, kalau saya rushing nak pergi mana mana, saya takperlu nak bedak bedak tompok tompok. Lagi satu, saya suka pakai serum, tapi dengan cream ni saya tak perlu pakai serum dulu. Sebab, khasiat serum pun dah ada dalam cream ni? Vitamin c, glhuthatione untuk pencerahan. Semua terkandung. Buat masa ni, takpernah lagi dapat complain. Langsung takda. Yang paling comel, bila wanita berumur 30 keatas atas termasuk keluarga semua ambil stock cream Prettylicious ni. Sebab diaorang jenis berkerja, nak settle anak anak lagi, kerja lagi. Jadi dengan magic cream ni je? Pakai cream ni, lip tint! Cukup! Banyak lagi kelebihan, lagi baik try? Yeay. Ok everyone more info :
Whatsapp : 0197794030/0139700030

Wechat : fikaaabonooo/kaartinii

No comments:

Post a Comment