♥ - LIKE KAT SINI LAH - ♥

Followers

Monday, January 13, 2014

Saya single.

Dia tanya bila lagi?
Aku kata, nanti nanti.

Dia tanya, kenapa?
Aku kata, takda apa apa.

Takda pape? Dia tanya.
Haah, takda apa apa. Sambil geleng kepala.

Aku mudah emosional.
Takpe, aku rasional.
Aku sometimes sengal.
Takpe, aku takkan sesal.

Gosok baju, aku malas.
Takpe, aku boleh galas.
Basuh baju pun aku malas.
Orang gaji boleh galas.

Anak cuma aku mahu tiga.
Ala, planningkan ditangan kita.
Aku pentingkan kerja.
Takpe, itu kan untuk kebahagian kita.

Kau tak rasa semua ini alasan?
Aku rasa sekalipun, apa aku hairan.
Kalau aku bersama hanya untuk kasihan?
Kalau kasihan siapa kata tak berpanjangan.

Kau degilkan?
Kau jugakan.
Kau paksa aku kan?
Aku cuma cinta kau sakan.

Bye. Salam maulidurrasul.

No comments:

Post a Comment