♥ - LIKE KAT SINI LAH - ♥

Followers

Thursday, January 9, 2014

Masa 21/12/13

●●●●●●●●●●

HAPPY 1 YEAR 1 MONTH

Im happy being your partner and Im happy being your love. That special day is here again. The day we took our vows. You are just as special to me today. as you still make me feel special. Happy 1 YEAR 1 MONTH!

Saya bahagia menjadi pasangan awak, dan saya bahagia menjadi orang yang awak sayang. Saya sayang awak, saya nak jaga awak. saya nak buat awak bahgia dan paling penting say mahukan awak yang dulu yang sentiasa menemani saya seperti dulu. Buat saya ketawa, buat saya gembira, buat saya tersenyum. Saya merindui saat saat kita bersama berdua. Sayang, bie. You are my heart and your are everything. Please be mine forever, lets pray together. Hopefully Allah kekalkan kita bersama♥

I ♥ YOU ♥ ME

No comments:

Post a Comment