♥ - LIKE KAT SINI LAH - ♥

Followers

Tuesday, December 10, 2013

Saya makcik penghantar baran

Assalamualaikum semua, jam tepat pukuk 1:58 pagi. Aku masih segar mata, maklumlah berniaga. Haritu banjir, kesian semua pelanggan takdapat barang yang diaorang order// kasut, shiseido mask, eye mask, lip mask and etc.

Harini? Okay je semua. Hubungan yang dah cecah 1 tahun lebih tu oun alhamdulillah stabil dan masih bersih. Allah turunkan seseorang yang sentiasa bersama saya susah senang. Terimakasih Ya Allah. Bersyukur. Harini jadual padat, debgan hantar barang dekat bandar kuantan, area sime darby kuantan, alor akar and etc. Im enjoy for it! Semenjak jadi makcik despetch ni. Macam macam pelangan jumpa. Sampai salah barang pun ada. Haha, yang penting happy. So nak cerita apa lagi eh? Rasa macam takda. Dah siap baring ni, rasa mengantuk yang amat. Btw,

Jangan lupa singgah:

FB: PRETTYLICIOUS STORE
IG: PRETTYLICIOUS_
TWITTER: FIKAAABONOOO

Bye semua. Muach!

SAYA TINGGALKAN GAMBAR LIPTINT// BERMINAT? JUST WHATSAPP ME/ 0139700030

WOI? JANGAN GATAL CURI GAMBAR, ALLAH NAMPAK HAAAA♥

No comments:

Post a Comment